Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
1–10 of 121 posts
Re: Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
#2Re: Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
#3Re: Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
#4In all honesty, I find that when people working full-time jobs look for side projects, either their not happy with the job they have or their job underpays them. (That's not to say that working on fun side projects that happen to lead to revenue is a bad thing, but seeking side project revenue is not a great indicator).
Things that I've heard from friends: - Shopify sites - Consulting - Tutoring / teaching - Affiliate sales
Re: Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
#5My sideproject on iOS and Android generates 1.1M a year. About 90-100k a month.
I'm still employed because the app runs on its own, very low maintenance, so might as well get a salary doing something else and learn new things
#6New account because I don't want my employers knowing. My sideproject on iOS and Android generates 1.1M a year. About 90-100k a month. I'm still employed because the app runs on its own, very low maintenance, so might as well get a salary doing something else and learn new things
#7New account because I don't want my employers knowing. My sideproject on iOS and Android generates 1.1M a year. About 90-100k a month. I'm still employed because the app runs on its own, very low maintenance, so might as well get a salary doing something else and learn new things
#8Re: Ask HN: What revenue generating side projects do full-time employees here have?
#9Started off at 3k EUR revenue a year, currently at about 2k. It doesn't cost me any effort.
#10New account because I don't want my employers knowing. My sideproject on iOS and Android generates 1.1M a year. About 90-100k a month. I'm still employed because the app runs on its own, very low maintenance, so might as well get a salary doing something else and learn new things